loading...

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

بازدید : 243
11 زمان : 1399:2

همان طور كه مي دانيد پكيج ها دستگاه هاي گرمايشي بسيار كاربردي هستند كه امروزه در اغلب منازل و… مورد استفاده قرار مي گيرند. سيستم پكيج ها بسيار حساس بوده و با مشكلات زيادي رو به رو مي شوند. به دليل پيچيدگي هاي اين دستگاه لازم است تعمير پكيج ديواري تنها توسط افراد متخصص انجام شود. متخصصان واحد تعمير پكيج ديواري ابتدا اين دستگاه را عيب يابي كرده و در مدت زماني كوتاه كليه ي عيوب آن را برطرف مي كنند.

متخصصان در واحد تعميرات پكيج به تمامي ابزار و قطعات تعميراتي دسترسي داشته و در بالاترين سطح كيفي مي توانند اين دستگاه را تعمير نمايند. تعمير انواع پكيج در برند هاي مختلف و معتبري همچون ايران رادياتور ، بوتان و … در اين واحد انجام مي شود. متخصصان در واحد تعميرات پكيج با تمامي قسمت هاي دستگاه آشنايي داشته و به همين علت مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن تمامي مشكلات آن را برطرف كنند. در ادامه نكات مهم در تعمير پكيج ديواري و همچنين اهميت تعمير اين دستگاه را بررسي مي كنيم. به منظور آشنايي بيشتر با اين دستگاه و مشكلات آن اين مقاله را تا انتها مطالعه نماييد.

تعمير پكيج ايران رادياتور

اهميت تعمير پكيج ديواري
تعمير پكيج ديواري به جهت كارايي بالاي اين دستگاه خصوصا در فصل زمستان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. در صورتي كه پكيج دچار اختلال بشود سيستم گرمايشي و حتي آب گرم نيز در دسترس نخواهد بود . به منظور دسترسي مجدد به آب گرم و بهره مندي از سيستم گرمايشي تعمير پكيج ديواري از اهميت بسيار بالايي برخودار است. در صورتي كه تعميرات پكيج به تعويق بيفتد ممكن است مشكلات ديگري براي دستگاه به وجود بيايد. بروز اين مشكلات و عدم رفع و تعمير آن ها تا حد بسيار زيادي كارايي و كيفيت دستگاه را تحت تاثير قرار مي دهد. در برخي موارد ممكن است دستگاه ديگر قابل تعمير نباشد.


نكات مهم در تعميرات پكيج ديواري
يكي از مهم ترين و اساسي ترين نكات در زمينه ي تعمير پكيج ديواري استفاده از نيروي متخصص و حرفه اي تعميراتي مي باشد. متخصصان حرفه اي به تمامي ترفند هاي تعميراتي مسلط بوده و در مدتي كوتاه مي تواند تمامي مشكلات اين دستگاه را برطرف كند. از ديگر نكات مهم در تعمير پكيج تعويض قطعات آسيب ديده ي پكيج با نمونه هاي اورجينال مي باشد. در صورتي كه براي تعمير پكيج ديواري از نمونه هاي ارزان قيمت و تقلبي استفاده كنيد دستگاه شما در فواصل زماني كوتاه مدت دچار مشكل شده و به تعمير نياز پيدا مي كند.


عيب يابي و تعمير پكيج ديواري
عيب يابي پكيج از مهم ترين مراحل در فرآيند تعميرات پكيج به شمار مي رود. مهندسان واحد تعميرات پكيج به دقت دستگاه را عيب يابي كرده و سپس تعميرات آن را اعمال مي كنند. مهم بودن عيب يابي به جهتي است كه كمك ميكند قطعه ي معيوب به درستي شناسايي شده و تعميرات نتيجه ي مطلوب داشته باشد . در صورتي كه عيب يابي پكيج به درستي انجام نشود مشكلات دستگاه همچنان برقرار بوده و اختلال ها در آن ماندگار خواهد بود. يكي از مشكلات پكيج ها عدم هواگيري درست اين دستگاه مي باشد. نشت آب از پكيج نيز يكي ديگر از مشكلات رايج پكيج ها به شمار مي رود. تعمير اين مشكلات به مهارت و تخصص بالا نياز داشته و در صورتي كه اين اختلالات در دستگاه به وجود آمده تنها را ه حل براي رفع ان ها مراجعه به نيروي متخصص در واحد تعميرات پكيج مي باشد.

تعمير برد پكيج ديواري
پكيج ها هم داراي برد هستند و اين قطعه تاثير بسزايي در كيفيت عملكردي دستگاه دارد. برد پكيج فرمان هاي دستگاه را به بخش هاي مختلف مي برد. اگر اين قطعه به هر دليلي از كار بيفتد، فرمان ها به درستي هدايت نمي شوند و به دنبال آن عملكردهاي مختلف پكيج مختل خواهند شد. براي تعمير برد پكيج ديواري، اجزاي اين قطعه شامل رله، ترانس تغذيه، فيوز، آي سي و آي سي رگولاتور بررسي و عيب يابي مي شوند.
سپس اين بخش ها به تناسب نوع و شدت آسيب ديدگي شان ترميم يا تعويض مي گردند. معمولا برد قابل تعمير است و به ندرت پيش مي آيد كه سوخته باشد. در صورت سوختن اين قطعه هم تيم تعمير پكيج ديواري ضمن تعويض برد پكيج با يك نمونه اورجينال، مشكلات بخش هاي مختلف دستگاه را برطرف مي كنند.

تعمير ويستور پكيج ديواري
دومين قطعه ي مهمي كه در روند تعميرات پكيج ديواري مورد بررسي، ترميم و يا تعويض قرار مي گيرد، ويستور است. اين قطعه در واقع نوعي مقاومت است كه به صورت موازي با مصرف كننده بسته مي شود. ويستور موظف است كه از قطعات در مقابل نوسانات و افزايش ولتاژ محافظت كند. خرابي اين قطعه ساير قطعات پكيج را در معرض خطر قرار مي دهد.

چون در اين صورت تاثير نوسان برق و ورود ولتاژهاي غير مجاز به دستگاه چند برابر خواهد شد. تعمير ويستور پكيج ديواري يك عمليات تخصصي است و بايد با نظارت تعميركاران مجرب و دوره ديده انجام شود. در غير اين صورت ممكن است ويستور بيشتر آسيب ببيند و متحمل هزينه بيشتري براي ترميم پكيج تان شويد.

نمايش انواع كدهاي خطا توسط پكيج بوش
به زبان بدن سيستم كه قادر است به ما مشكلات را گزارش دهد كد خطا يا همان ارور گويند. همانگونه كه بدن انسان در برابر آسيب هاي وارد شده از خود عكس العمل نشان مي دهد، مهندسين ساخت و توليد اكثر وسايل الكترونيكي از جمله پكيج، سيستم پكيج را جوري طراحي كرده اند كه هنگام بروز مشكل در هر قطعه از سيستم ، كد خطايي در نمايشگر پكيج نمايان شود و دستگاه عكس العملي نشان دهد ، پكيج بوش نيز اين قاعده مستثني نبوده و در صورت بروز ايرادات ساختاري كدهاي مختلفي را نمايش مي دهد.
رفع اين كدهاي خطا و در نتيجه بازيابي عملكرد صحيح سيستم گرمايشي بوش، نيازمند دانش تعميركاران با تجربه مي باشد. مركز سخت افزار ايران توسط كارشناسان فعال خود در نمايندگي پكيج بوش مي تواند شما را در رفع خطاهاي سيستم گرمايشي بوش ياري سازد.


روشن نشدن پكيج بوش
از جمله مشكلات و ايرادات متداول انواع پكيج، روشن نشدن آن است. اين مشكل دلايل متعددي دارد كه شامل مواردي همچون: افت فشار آب، وجود هوا در لوله ها، انسداد لوله ها، خرابي سنسور تشخيص شعله، عملكرد نادرست دودكش و خرابي برد مي شود، سيستم گرمايشي بوش نيز از اين قاعده مستثني نيست و ممكن است براي كاربران انواع پكيج هاي بوش مشكل عدم روشن شدن پكيج رخ دهد.
همكاران ما در نمايندگي تعمير پكيج بوش در مركز سخت افزار ايران، ضمن بررسي دستگاه و ريشه يابي مشكل به وجود آمده ، هريك از موارد ذكر شده را با صرف كم ترين زمان ممكن برطرف كرده و شما را در تجربه ي استفاده از كاركرد صحيح پكيج بوش ياري مي نمايند.


تعمير مبدل پكيج ايران رادياتور
مبدل، چنان كه از نام آن پيداست، محفظه اي در پكيج است كه بالاي مشعل قرار گرفته و با تابش مستقيم شعله به آن باعث گرم شدن آب مي شود. مبدل پكيج دو نوع است: تك مبدله و دو مبدله. مبدل دو منظوره, هم مدار گرمايش را گرم مي كند و هم دماي آب مدار بهداشتي را افزايش مي دهد. از نظر كاركردي بايد گفت زماني كه شعله به اين مبدل مي رسد ابتدا آب درون لوله دوم گرم مي شود و سپس به لوله هاي خروجي منتقل مي گردد.
آب موجود در لوله هاي مبدل ممكن است به تدريج رسوب كرده و باعث بروز مشكل در گرم شدن آب شود. همچنين سوراخ شدن لوله ها نيز از جمله مشكلات مربوط به مبدل به شمار مي رود. اين موضوعات تعمير پكيج ايران رادياتور را به دنبال دارند. تعميركاران ابتدا مسير عبور آب را از جرم پاك مي كنند. سپس اگر در لوله ها نشتي وجود داشته باشد آن را برطرف مي كنند. در مرحله آخر اگر اين اقدامات كارساز نباشد، لوله هاي مبدل تعويض مي شوند.

تعمير الكترود جرقه زن پكيج ايران رادياتور
قطعه اي كه در پكيج باعث روشن شدن آن مي شود، جرقه زن نام دارد. اين قطعه وظيفه جرقه زني و تشكيل شعله در محفظه احتراق پكيج را بر عهده دارد. جرقه زن ها معمولاً داراي حسگر تشخيص شعله نيز مي باشند و تنظيم مناسب آن را نيز انجام مي دهند. زماني كه جرقه زن پكيج به درستي عمل نكند، يا دستگاه روشن نمي شود و يا اينكه ميزان شعله آن براي گرم كردن آب مناسب نيست.
اين مسئله نيز تعمير پكيج ايران رادياتور را ضروري مي كند. در فرآيند تعمير دستگاه چنانچه جرقه زن خاصيت خود را از دست داده و يا اينكه به طور كامل معيوب شده باشد با يك الكترود نو تعويض مي شود.

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

يكي از اشكالات نه چندان شايع مشاهده شده در تلويزيون هاي سوني مشكل كج بودن و ناراست بودن تصوير اين دستگاه‌هاست. به وجود آمدن اين اشكال معمولاً به دلايل متعددي اتفاق مي‌افتاد كه در اين ميان، برخي از اين علل سخت افزاري و برخي ديگر نرم افزاري هستند. در صورتي كه مشكل خرابي تصوير تلويزيون ناشي از درست نبودن تنظيمات اين دستگاه باشد، مي‌توان با دنبال كردن موارد درج شده در بخش‌هاي آتي اين مشكل را برطرف كرد.

در غير اينصورت، يعني در صورتي كه مشكل پيش آمده به دليل وجود ايراد سخت افزاري در دستگاه باشد، لازم است تلويزيون سوني توسط كارشناسان تعمير بررسي شده و اقدامات لازم بر روي آن انجام پذيرد. در صورت نياز به سرويس‌هاي تخصصي مرتبط با رفع مشكل كج بودن تصوير تلويزيون سوني مي‌توانيد از طريق راه‌هاي ارتباطي موجود در همين وبسايت با كارشناسان ما در نمايندگي سوني تماس بگيريد. (در زمان تماس نوع اشكال پيش آمده را با اوپراتور در ميان بگذاريد).

خرابي تصوير تلويزيونبراي رفع خرابي تصوير تلويزيون سوني موارد زير را امتحان كنيد

1. نخستين گام براي رفع خرابي تصوير تلويزيون بازبيني اتصال آنتن (هوايي)/كابل است. آنتن (هوايي)/كابل را از ساير كابل‌هاي اتصال دور نگه داريد.

2. هنگام نصب يك دستگاه اختياري، بين دستگاه و تلويزيون سوني مقداري فاصله قرار دهيد.

3. دكمه ACTION MENU را فشار دهيد، سپس با رفتن به آدرس تصوير، تنظيمات پيشرفته، حركت، Motionflow، يكي از دو مورد استاندارد يا خاموش را انتخاب كنيد. (اين كار را فقط براي مدل‌هاي سازگار با Motionflow انجام دهيد)

4. توجه داشته باشيد كه مدل‌هاي سازگار با Motionflow داراي گزينه Motionflow در بخش تنظيمات، نمايش، تصوير، تنظيمات پيشرفته و حركت مي‌باشند.

5. مي‌توانيد براي رفع خرابي تصوير تلويزيون سوني، تنظيم فعلي حالت فيلم را به تنظيم ديگري تغيير دهيد. براي اين كار دكمه ACTION MENU را فشار دهيد، سپس مسير تصوير، ‏تنظيمات پيشرفته، حركت و حالت فيلم را انتخاب كنيد.

6. تنظيمات از پيش تنظيم كردن دستي برنامه را بررسي نماييد. براي اين كار دكمه HOME را فشار دهيد، سپس ‎مسير تنظيمات‎، ‏تنظيم كانال، ‏تنظيم آنالوگ ‏از پيش تنظيم كردن دستي برنامه را انتخاب كنيد.

7. براي بهبود دريافت تصوير، LNA را روي خاموش تنظيم نماييد. (LNA بسته به موقعيت/منطقه/كشور ممكن است در دسترس نباشد.)

8. توصيه ديگر براي رفع مشكل خرابي تصوير تلويزيون سوني آن است كه AFT را در از پيش تنظيم كردن دستي برنامه اجرا كنيد تا تصوير مربوط به دريافت آنالوگ بهبود يابد.

9. مطمئن شويد كه آنتن (هوايي) با استفاده از يك كابل كواكسيال 75 اهمي با كيفيت بالا وصل شده است. در صورت نياز به راهنمايي‌هاي بيشتر در اين باره با كارشناسان ما در نمايندگي تلويزيون سوني تماس بگيريد.

بازدید : 268
11 زمان : 1399:2

براي تميز كردن سطوح مختلف تلويزيون بايد تجهيزاتي را از قبل آماده كنيد. اين تجهيزات شامل شيشه پاك كن و پاك كننده چند منظوره، دستمال ميكروفايبر و دستمال پاك كننده وسايل الكترونيكي مي باشد. توجه داشته باشيد كه براي تميز كردن تلويزيون حتماً از دستمال هاي مناسب و بدون پرز استفاده كنيد تا سطح ال سي دي آسيبي نبيند. پس از اينكه اين لوازم را آماده كرديد مي توانيد شروع به پاك كردن بخش هاي مختلف تلويزيون نماييد.

ترفند تميز كردن تلويزيون

تميز كردن صفحه‌نمايش تلويزيون

جهت امنيت بيشتر قبل از اقدام به پاك كردن نمايشگر، تلويزيون را از برق بكشيد. اكنون با استفاده از دستمال ميكروفايبر خشك و نرم، گرد و غبار و ذرات جمع شده روي صفحه نمايش را پاك كنيد. پس از آن براي تميز كردن كثيفي و لكه هاي خشك شده روي نمايشگر از دستمال پاك كننده لوازم الكترونيكي استفاده نماييد. در اين جا مي توانيد مقداري از مايع پاك كننده را روي دستمال ريخته و سطح شيشه را پاك نماييد. توجه داشته باشيد كه هرگز براي تميز كردن تلويزيون، مايع شيشه پاك كن را مستقيما روي صفحه نپاشيد. اين كار باعث آسيب ديدن نمايشگر و نفوذ آب به داخل دستگاه مي شود.


تميز كردن بلندگوي تلويزيون

تميز كردن بلندگوي تلويزيون كمي سخت تر از تميز كردن صفحه نمايش به نظر مي رسد. ترفند تميز كردن بلندگو به اين صورت است كه با جدا كردن پارچه يا فوم جدا شونده روي بلندگو، با استفاده از جاروبرقي مي توانيد دو سمت آن را تميز كنيد. البته اگر بلندگوي تلويزيون فاقد پوشش جدا شونده است مي توانيد از روي همان پوشش، بلندگو را جاروبرقي بكشيد. البته از رول هاي چسبنده نيز مي توانيد براي گرفتن پرزهاي بلندگو استفاده كنيد. براي تميز كردن تلويزيون و يا به عبارت دقيق تر، تميز كردن سطح بلندگوي تلويزيون، از دستمال ميكروفايبر مرطوب و بدون پرز استفاده كنيد و لكه ها را نيز پاك كنيد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 397
  • بازدید کلی : 10338
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی