loading...

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

بازدید : 380
11 زمان : 1399:2

تعميرات دستگاه كپي در محل

استفاده از سرويس تعميرات كپي در محل علاوه بر صرفه‌جويي در زمان، سبب كاهش هزينه‌هايي است كهتعميرات دستگاه كپيممكن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجايي آن متحمل شوند.بعلاوه با حضور كارشناس تعمير در محل، شما مي‌توانيد با نظارت بر جريان كار و چگونگي تعميرِ دستگاه، از كيفيت ارائه شده اطمينان داشته باشيد.

با استفاده از اين سرويس، شما نيازي به خروج از محل، جهت خريد قطعات جانبي و تعويضي نخواهيد داشت زيرا كارشناسان اعزامي، آرشيوي جامع از قطعات جانبي دستگاه كپي را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعويض و جايگزيني قطعات دستگاه اقدام نمايند؛ اين امر به منظور صرفه‌جويي در زمان و سرعت‌بخشي به روند تعمير صورت گرفته است. كارشناسان اين مركز به دليل داشتن سال‌ها تجربه و تخصص در امر تعمير، قطعات اصل را از تقلبي به آساني تشخيص داده و از كاربرد آن‌ها خودداري مي‌كنند.

تعميرات دستگاه كپي

تعميرات دستگاه كپي يكي از تخصصي ترين سرويس هاي ارائه شده توسط كارشناسان و مهندسان مركز سخت افزار ايران مي باشد كه با استفاده از برترين ترفندهاي عيب يابي و تعمير و با بهره مندي از پيشرفته ترين تجهيزات انجام مي پذيرد. برخورداري اين مركز از جديدترين و پيشرفته ترين دستگاه هاي عيب يابي و تعمير دستگاه كپي سبب گشته تا تشخيص علل خرابي دستگاه در كمترين زمان و به دقيق ترين شكل انجام پذيرد و عمليات مورد نياز جهت رفع و حل اشكالات پيش آمده در دستگاه -بر اساس عيب يابي انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند. تمامي اين خدمات به دست كارشناساني ارائه مي گردد كه از دانش نظري و فني اين حوزه برخوردار بوده و به دليل تسلط بر ساختار اين محصول قادر به رفع و حل تمامي اشكالات و عيوب ايجاد شده در اين دستگاه مي باشند.

متدهاي به كار رفته در اين مركز پس از آناليز دستگاه‌هاي كپي بي‌شماري جمع‌آوري و تدوين گشته ‌اند از اين‌رو مجموعه‌اي از بهترين شيوه‌هاي تعمير هستند. تسلط كارشناسان اين مركز بر نوين‌ترين متدها اين امكان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاري و نرم ‌افزاري دستگاه هاي كپي به بهترين شيوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اوليۀ با كيفيت و عالي، جايگزيني قطعات معيوب با قطعات اصلي و شركتي، استفاده از پيشرفته‌ترين ابزار آلات لحيم كاري و ترميم و… از جمله عوامل موفقيت كارشناسان اين مركز در تعمير و ترميم دستگاه‌هاي كپي هستند. استفاده از مواد درجه يك و عالي مانند كاغذ مناسب، كارتريج مناسب و …. در اين مركز، نياز به تعمير تخصصي دستگاه كپي و استهلاك قطعات دستگاه را كمتر ساخته و از خرابي زود هنگام و مجدد آن پيشگيري مي‌كند.

تعميرات انواع دستگاه كپي

تعميرات انواع دستگاه كپي در واحدي مجزا در مركز سخت افزار ايران انجام مي شود. تعميرات اين محصول نياز به مهارت بالايي دارد و به همين دليل تحت نظارت جمعي از مجرب ترين تكنسين هاي تعميرات دستگاه كپي مي باشد. متخصصين در اين مركز ضمن بررسي هريك از مدل هاي كپي ليزري، سياه و سفيد، رنگي و … از همه برندها، تخصصي ترين اقدامات را براي رفع مشكلات آن انجام مي دهند.

كاربران محترم هريك از دستگاه هاي كپي كونيكا مينولتا، ريكو، كانن، اچ پي، فوجيتسو، زيراكس و … مي توانند اطمينان داشته باشند كه محصول مورد نظرشان در نمايندگي تعميرات دستگاه كپي، به حرفه اي ترين شكل ترميم مي گردد. همكاران ما با استفاده از پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات روز دنيا، سطح كيفي تعميرات فتوكپي را به بالاترين حد ممكن رسانده و فرايند عيب يابي و ترميم را مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني انجام مي دهند.

مركز سخت افزار ايران متشكل از پارتهاي متعددي است كه در هر يك از آنها خدمات مرتبط با يك محصول به كاربران گرامي ارائه مي گردد. شما كاربران گرامي مي توانيد تمامي پرسش ها و درخواستهاي خويش را از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت رسمي مركز سخت افزار ايران با كارشناسان ما در ميان بگذاريد و تخصصي ترين راهنمايي ها و مشاوره هاي مورد نياز خويش را دريافت نماييد. واحدهاي ارائه دهنده خدمات در مركز سخت افزار ايران در بخش زير خدمت كاربران گرامي معرفي گشته اند.

تعمير كاغذكش دستگاه كپي

كاغذكش دستگاه كپي بخشي از دستگاه كپي است كه وظيفه ورود و خروج كاغذ را بر عهده دارد. خرابي اين بخش نيز امكان چاپ را متوقف مي سازد. كاغذكش ها يكي از اصلي ترين قطعات دستگاه كپي هستند كه سه جزء اساسي دارند؛ كاغذكش ورودي، كاغذكش داخلي و كاغذكش خروجي. براي تعمير كاغذكش دستگاه كپي بايد مشخص شود كه سر منشا ايراد و اختلال از كجاست. براي يافتن ريشه اختلال از يك مركز معتبر تعميرات كپي كمك بگيريد.

تعمير بليد دستگاه كپي

تعمير بليد دستگاه كپي نمونه اي ديگر از خدمات تعميرات در حوزه دستگاه كپي است. بليد يك لاستيك الكتريكي خنثي است كه در پايان روند چاپ، تونر اضافه را از سطح درام تميز مي‌كند تا در مرحله بعدي عمليات چاپ، تونر اضافه روي سطح كاغذ نريزد. تعمير بليد دستگاه كپي براي حفظ عملكرد صحيح دستگاه لازم و ضروري است. در تعمير و ترميم آن بايد بسيار محتاط باشيم و با وسواس بيشتري عمل كنيم و فقط و فقط از مراكز معتبر كمك بخواهيم.

نمايندگي تعمير دستگاه فتوكپي

نمايندگي تعمير دستگاه فتوكپي تمام توان و امكانات خويش را به كاربسته تا ارائه دهنده تخصصي ترين خدمات به كاربران و مشتريان خويش خويش باشد. اين مركز با همكاري تيمي از كارشناسان خبره و با استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات تعمير در تلاش است تا بالاترين سطح كيفي را در حوزه تعمير دستگاه فتوكپي به مشتريان، همكاران، هموطنان و كاربران گرامي ارائه نمايد.

تلاش ما در مركز تعمير دستگاه فتوكپي بر آن است تا حتي‌الامكان از تعويض قطعات اصلي دستگاه خودداري كنيم تا دستگاه با قطعات اصلي و اورجينال خود به كار ادامه دهد؛ تعويض قطعات تنها زماني انجام مي‌گردد كه امكان ترميم و تعمير يك قطعه به طور كلي وجود نداشته باشد. به عبارتي ديگر تعويض قطعات اصلي دستگاه كپي، آخرين راهكار انتخابي كارشناسان اعزامي است و حتي‌الامكان از اين كار خودداري مي‌گردد.

برخي از تخصصي‌ترين خدمات ارائه شده در مركز تعمير دستگاه فتوكپي عبارت است از: تعويض و عيب يابي قطعات كاست و باي‌پس، تعمير و تعويض قطعات موتور، رفع خطاهاي مربوط به ليزر و لنز، سرويس و گردگيري دستگاه كپي، عيب‌يابي و اصلاح يونيت ليزر، بررسي و اصلاح يونيت فيوزينگ، عيب‌يابي هيتر، ترميستور و ترموستات، تعويض دولوپر، عيب‌يابي يونيت كاغذكش و تعمير آن، شارژ كاتريج و … .

تعميرات تخصصي دستگاه كپي در تهران و كرج

مركز تعميرات دستگاه كپي در حال حاضر داراي پنج شعبه در شهر تهران و يك شعبه در شهر كرج است. از اين رو كاربران كليه دستگاه‌هاي كپي در شهر تهران و كرج مي‌توانند با نزديكترين نمايندگي به محل كار، شركت و … تماس بگيرند و درخواست خود مبني بر نياز به حضور تعميركار دستگاه كپي را ثبت نمايند.

در صورت نياز به هر يك از خدمات ارائه شده در نمايندگي تعمير دستگاه فتوكپي، توصيه مي‌شود پيش از تماس با اين مركز، به آدرس شعب دقت نماييد و تلاش نماييد تا با نزديكترين مجموعه تماس بگيريد. توجه به اين موضوع سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت‌بخشي به روند ارائه خدمات مي‌گردد.

جهت مشاهده آدرس مراكز تعميرات تخصصي كپي در تهران و كرج به بخش «شعب» در بالاي صفحه برويد. در صفحه مربوطه آدرس هر مجموعه و آدرس آن ذكر شده است.

خدمات نمايندگي تعميرات دستگاه كپي در محل

تعمير تخصصي دستگاه فتوكپي ، به دليل ابعاد بالاي اين دستگاه، غالباً به صورت تعمير در محل انجام مي پذيرد. مگر آنكه امكان جداسازي قطعه معيوب از دستگاه كپي و تحويل آن به نمايندگي كپي وجود داشته باشد. در غير اينصورت، يعني در شرايطي كه امكان جداسازي قطعه معيوب وجود نداشته باشد- كارشناسان ما خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز جهت تعمير دستگاه فتوكپي را بر روي اين دستگاه اِعمال مي نمايند.

كارشناسان اعزامي جهت تعمير دستگاه كپي در محل ، از ميان زبده‌ترين و خبره‌ترين كارشناسان تعمير برگزيده شده اند، تا با يك بار حضور در محل قادر به رفع كليه اشكالات پيش آمده در دستگاه گردند. كليه اشكالات پيش آمده در دستگاه كپي در اولين حضور كارشناس رفع مي گردد و در نهايت آنچه كه به كاربر تحويل داده خواهد شد، دستگاهي سالم و بي عيب و نقص است كه كليه ايرادات پيش آمده در آن با استفاده از سرويس هاي همه جانبه و تعمير كپي در محل رفع گرديده است.

منبع : تعميرات دستگاه كپي كونيكا مينولتا

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 388
  • بازدید کلی : 10329
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی