loading...

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

تعميرات ماشين هاي اداري | تعميرات لوازم خانگي | تعميرات لپ تاپ | تعميرات موبايل

بازدید : 238
11 زمان : 1399:2

تعمير پرينتر HP ، از جمله خدمات تخصصي نمايندگي HP مي باشد. تعمير پرينتر HP، به دست مجموعه‌اي از برترين كارشناسان تعمير و با بهره‌مندي از به‌روزترين ابزارآلات در مركز تعمير اچ پي انجام مي‌پذيرد. كارشناسان حاضر در اين مجموعه به دليل طي دوره‌هاي تخصصي و دارا بودن دانش فني مورد نياز قادر به تعمير و رفع تمامي اختلالاتي مي‌باشند كه ممكن است در پرينترهاي اچ پي ايجاد شوند. پرينتر (Printer) كه در زبان فارسي از آن با نام چاپگر ياد مي‌شود يكي از تجهيزات جانبي رايانه است. پرينتريكي از لوازم اداري پركاربرد است. در اين ميان پرينتر HP يكي از محصولات پرطرفدار در دنياي الكترونيك مي باشد.تعميرات پرينتر

همگي ما براي يك‌بارهم كه شده از پرينتر استفاده كرده ايم. اين محصول به ويژه براي كساني كه با اداره‌ها و سازمان‌ها سرو كار دارند و يا مشغول تحصيل و تحقيق هستند، بسيار كاربرد دارد. برخي از ما نيز به صورت تخصصي كار با اين دستگاه را تجربه مي‌كنيم و كاربر حرفه‌اي اين حوزه هستيم. تعمير پرينتر HP يك عمليات تخصصي است و نمايندگي HP كارگاهي مجزا را جهت تعميرات پرينتر در نظر گرفته است . دراين واحد تمامي امكانات مورد نياز جهت تعمير پرينترHP فراهم گشته و در اختيار مهندسين و كارشناسان تعمير پرينتر قرار گرفته است.

تعمير تخصصي پرينتر hp

تعمير پرينتر hp در اين مركز به صورت تخصصي و در كارگاهي مخصوص تعميرات پرينتر انجام مي گردد. تعمير تخصصي پرينتر hp نيازمند دانش تخصصي و به روز نمودن اين دانش مي باشد. متخصصين تعمير پرينتر hp ملزم به حضور در كلاس هاي تخصصي هستند كه در دوره هاي مختلف در نمايندگي اچ پي برگزار مي گردد. اين كلاس ها توسط اساتيد داخلي و خارجي و در جهت آموزش متد نوين به تعميركاران برگزار مي گردد. كادر فني نمايندگي hp در زمينه ي تعمير انواع پرينترهاي ليزري، سوزني، جوهرافشان، چندكاره و انواع اسكنر مهارت داشته و در كوتاهترين زمان و با كمترين هزينه خدمت خود را ارائه مي نمايند. تعميرات تخصصي انواع پرينتر ، تعمير و تعويض قطعات پرينتر ، عيب يابي تخصصي ، آموزش تعميرات پرينتر را از متخصصين تعمير پرينتر hp بخواهيد.

شارژ كارتريج پرينتر hp:

نخستين نكته درباره شارژ كارتريج پرينتر اچ پي آن است كه حتماً اين كار مي‌بايست توسط كارشناسان و اشخاص كاربلد انجام شود. در غير اينصورت امكان آسيب به ساير قطعات اصلي دستگاه وجود دارد. در صورتي كه به هر دليل امكان جابجايي دستگاه وجود نداشته باشد، مي توان از سرويس تعمير پرينتر hp در محل استفاده كرد. نكته ديگر آنكه پس از اتمام تونر موجود در پرينتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام كرد و اين كار را به تأخير نيانداخت.

بد نيست بدانيد تا زماني كه كاست يا بدنه اصلي كارتريج سالم باشد مي توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زياد آن را شارژ كرد. اما اگر بدنه اصلي يا كاست دچار مشكل شود ديگر نمي توان آن را شارژ و از آن دوباره استفاده نمود. نكته آخر آنكه جهت شارژ كارتريج پرينتر اچ پي خود صرفاً از موادي استفاده نماييد كه از كيفيت و سازگاري آنها مطمئن هستيد چراكه جوهرهاي تقلبي موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر و ارزان‌تر هستند اما مي‌توانند صدمه زيادي به پرينتر وارد كنند.

رفع مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر:

در صورتي كه گير كردن كاغذ در پرينتر به صورت متوالي و مكرر اتفاق بيفتد اين احتمال وجود دارد كه تكه‌اي از كاغذ در جايي از پرينتر (به ويژه در آن بخش كه كاغذ به داخل كشيده ميشود،) جا مانده باشد. براي پيدا كردن اين تكه از كاغذ مي توان بخش هاي مختلف پرينتر را بررسي كرد. اگر در زير دستگاه شما پنلي وجود داشته باشد اين امكان هست كه بتوانيد با استفاده از آن كاغذ گير كرده را بيرون بكشيد.

بهتر است برگه هايي را كه جهت چاپ استفاده مي نماييد در جاي خشك نگه داريد زيرا پرينتر‌هاي قديمي مي‌توانند رطوبت را جذب كنند و در هنگام دريافت يك يا چند برگه آن‌ها را در درون خود گير بياندازند. در صورت تداوم اين اشكال با يكي از مراكز رسمي تعمير پرينتر hp تماس گرفته و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت نماييد.

تعمير مين برد پرينتر اچ پي:

پردازش عمليات پرينتر بر عهدهmain board است. از همين رو مين برد يكي از اصلي ترين قطعات دستگاه پرينتر به شمار مي آيد. پردازش اطلاعات در دستگاه پرينتر بر اين قرار است كه داده هاي مورد نياز در اختيار مين برد دستگاه پرينتر قرار گرفته و از اين طريق، مين برد درباره‌ي نحوه ايجاد خروجي مورد نظر تصميم مي گيرد.

بروز اختلال در اين قطعه، عملكرد ساير نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار مي دهد؛ از همين روست كه اختلالات ايجاد شده در آن مي بايست در اسرع وقت مرتفع شود. كارشناسان مركز تخصصي تعمير پرينتر hp با جديدترين تجهيزات اين حوزه اشكالات مرتبط با سوختگي مادربرد، نوسانات شديد ولتاژي، درگاههاي خروجي و ورودي و مواردي از اين دست را برطرف مي سازند و كيفيت اوليه اين قطعه را به آن بازمي‌گردانند.

تعمير پيكاپ رولر پرينتر HP

همانگونه كه مي دانيد پيكاپ رولر، چرخه پلاستيك مانندي است كه كار كشيدن كاغذ به درون پرينتر را توسط پد زيري و با يك بار چرخش كه اصطلاحاً به آن درايو كردن مي گويند انجام مي دهد. بروز خرابي و اختلال در پيكاپ رولر، سبب مي گردد كه پرينتر نتواند كاغذهاي مورد نياز جهت چاپ را به درون خود بكشد و چاپ اسناد انجام نشود.

در هر حال خرابي‌هاي پيش آمده در اين بخش از دستگاه، به دليل تأثير مستقيم بر فرايند چاپ، مي بايست در اولين فرصت مرتفع گردد. اگر شما نيز در طول روزهاي اخير متوجه خرابي و اختلال در عملكرد اين بخش از پرينتر خود گشته ايد مي توانيد با حضور در واحد تعمير پيكاپ رولر پرينتر HP سرويس هاي مرتبط با بهسازي اين دستگاه را دريافت نماييد.

تعمير مگنت پرينتر HP

وظيفه اصلي مگنت رولر پرينتر اين است كه به وسيله جريانات مغناطيستي موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل كند. اين حالت مغناطيسي سبب مي‌گردد تا ميزان مناسب تونر، متناسب با طرح، به درام انتقال داده شود. در صورتي كه اسناد چاپ شده توسط پرينتر اچ پي، از كيفيت مناسبي برخوردار نباشند، خرابي مگنت اچ پي مي‌تواند يكي از علل احتمالي اين اتفاق باشد.

خرابي مگنت عموماً خود را به صورت خط‌هاي كمرنگ افقي در عرض كاغذ به نمايش مي‌گذارد. يكي ديگر از علامت‌هاي اصلي بروز اشكال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ي ابر‌وباد مانند از دستگاه و سياه شدگي برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشكال در اين قطعه نياز است تا بررسي‌هاي لازم انجام شده و اقدامات مورد نياز جهت تعمير پرينتر HP اجرا گردد.

منبع : نمايندگي اچ پي

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 405
  • بازدید کلی : 10346
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی